Întrebări și răspunsuri
Când voi primi comanda mea?
Oferim livrare rapidă și sigură. Termenul de livrare este între 4 și 7 zile lucrătoare. Ne străduim ca achizițiile dvs. să ajungă la dvs. cât mai repede posibil. Puteți urmări coletul dvs. prin linkul de urmărire a coletului.
Este posibil să se schimbe culoarea mânerelor?
Da, există o gamă de culori negru și auriu.
Ce se întâmplă dacă articolele au fost deteriorate în timpul transportului sau au un defect de fabricație?
Vă rugăm să ne informați cu privire la defecte, atașând documentele corespunzătoare, adică fotografii ale deteriorării, cutia cu conținutul vizibil și eticheta în sine. În plus, vă rugăm să indicați numerele componentelor deteriorate din instrucțiunile de asamblare. Vă rugăm să nu asamblați mobilierul dacă constatați deteriorări!
Cum procedez dacă doresc să returnez un produs?
Returnarea este posibilă în termen de 14 zile de la primirea mărfii. În cazul deteriorării, noi ne asumăm costurile de returnare. Dacă motivul returnării este doar neplăcerea, clientul suportă costurile de returnare. Vă rugăm să nu asamblați mobilierul dacă intenționați să îl returnați – în cazul returnării mobilierului deja asamblat, ne rezervăm dreptul de a reține o parte din sumă, în funcție de starea și posibilitatea de revânzare a acestuia.
Ist es möglich, ein Regal auf der anderen Seite anzubringen?
Dulapul pentru chiuvetă este conceput astfel încât să poată acomoda un raft pe ambele părți.
Este posibil să comanzi mobilă la comandă?
În prezent nu executăm astfel de comenzi.
Este posibilă personalizarea produselor?
În cazul în care există modificări, vă rugăm să le specificați la comandă. Dacă o astfel de modificare este posibilă, o vom efectua.
Este posibil să se regleze lungimea părții superioare?
În cazul în care există modificări, vă rugăm să le specificați la comandă. Dacă o astfel de modificare este posibilă, o vom efectua.